Projektlederen er nøglen til succes for dit projekt. Resultatet og gevinsten kommer hurtigere, hvis projektlederen er den helt rigtige.

Derfor har vi et koncept, når du har brug for en projektleder i den absolutte topklasse: “Nexus Interim Project Professional”.

Vi oplever lige nu stor efterspørgsel efter projektledere til de strategiske projekter, der skal sikre vores kunders konkurrenceposition i markedet efter krisen.

Hvis du vil vide mere om Nexus IPP og få inspiration til overordnet organisering af jeres projektledelse, så kan du downloade vores White Paper her.

En Nexus Interim Project Professional kommer med:

  • Relevant fag- og branchekompetence, ofte som operativ leder for det relevante område.
  • Stærke eksekverings- og implementeringskompetencer.
  • Certificeret i projektledelse.
  • Har gennemført lignende projekter tidligere.
  • Speed: Hurtig mobilisering – 10 dage fra kundens brief til projektstart, hurtigt projektforløb, og implementering i organisationen som en del af projektet.

Virksomheder, der har brugt Nexus IPP, fremhæver især følgende:

  • Kort tid fra beslutning om et projekt til det er velbeskrevet, planlagt, og de nødvendige ressourcer og kompetencer er tilvejebragt og i funktion.
  • Tilførsel af relevant og sidste nye viden, metoder og løsninger udefra, som ellers ikke var kommet i spil.
  • Høj projektfaglighed, dyb faglig indsigt og dermed høj sikkerhed i projekteksekvering, så topledelsen føler sig tryg, inddraget og velinformeret i hele projektforløbet.
  • Hurtig implementering og synlige gevinster allerede tidligt i projektforløbet.
  • Bedre inddragelse af forretningen og større sikkerhed for solid forankring af de gennemførte tiltag i organisationen.

Hvis projektet er i udlandet?

Nexus’ kundekonsulent er fortsat din kontaktperson. Den eneste forskel er, at han finder de rette profiler i samarbejde med vores kollegaer i Globalise.

Det er stadig Nexus’ kvalitetskontrol, processer og kontaktperson, som kender din virksomhed. Gennem Globalise dækker vi alle lande af interesse for danske virksomheder.

Hvordan kommer man i gang?

Kontakt en Nexus konsulent på tlf. 70 22 65 55.

Din kontakt, der er tidligere topleder, leder forløbet fra start til slut, fra briefing til resultat samt evaluering efter forløbets afslutning.

Normalt tager det ikke mere end 8 – 10 dage fra jeres brief til en Interim Project Professional er aktiv i jeres organisation.

White Paper om projektledelse og Interim Project Professional

Nexus har udarbejdet et White Paper, der udførligt beskriver konceptet Nexus Interim Project Professional.

I dette White Paper finder du også meget anden værdifuld information, der hjælper dig til at tage beslutninger om bedst mulig overordnet organisering af jeres strategiske projekter.

Klik her for at gå til download af Nexus’ White Paper “Interim Project Professional” her.

Med venlig hilsen og ønsket om en god sommer.

Nexus-teamet.

Experienced People – Delivering Results.