På vegne af vores kunde søger vi en struktureret projektleder, som selvstændigt kan drive et stort projekt internt i virksomheden og i et samarbejde med bygherre og rådgivere.

Opstart: Hurtigst muligt
Varighed:  6-8 måneder med mulighed for forlængelse
Sted: København

Opgaven:
Virksomheden, der er en koncern i vækst og med hovedkvarter i København, ønsker at engagere en professionel interimsprojektleder, som er i stand til selvstændigt og med sikker hånd at drive et omfattende ombygningsprojekt internt i de dele af koncernen, der skal benytte hovedkvarteret. Ombygningen sker etapevis og skal sikre moderne, fleksible og attraktive faciliteter, der kan understøtte koncernens forretningsområder, værdikæder og arbejdsmetoder. Du bliver en del af et team på 29 medarbejdere.

Med reference til chefen for Facility Service skal du som projektleder stå for styringen af og fremdriften i projektet, så leverancer sker til tiden og at der løbende er overblik over projektets status og aktiviteter.

Derudover er ansvaret:

  • Løbende planlægning og koordinering af møder, aktiviteter og leverancer.
  • Sikre overblik over og håndtering af alle projektets aktiviteter internt i organisationen, herunder over udeståender og over hvem, der skal inddrages, hvornår og hvordan.
  • Afklaring af spørgsmål fra bygherre til de ting, der dukker op undervejs i projektet som fx spørgsmål om farve- og materialevalg, antal/placering af mødelokaler, løst/fast inventar mv.
  • Sikre overholdelsen af aftalt tidsplan, kvalitet og økonomi i projektet.
  • Dialog med og kommunikation til interne stakeholders.
  • Rapportering til og håndtering af styregruppe og referencegruppe.

Din faglige profil:
Du har formentlig en byggefaglig eller akademisk uddannelse, gerne suppleret med relevant efteruddannelse og certificering i projektledelse.

Vi søger kandidater med flest mulige af nedenstående egenskaber:

  • Mindst 5 års professionel erfaring som projektleder, program­leder eller tilsvarende.
  • Erfaring med hands-on at være tovholder på et stort projekt med mange interne og eksterne aktører.
  • Har haft ansvar for at takle bygherrer/entreprenører og professionelle rådgivere.
  • Gerne erfaring med store bygge- eller ombygningsprojekter.
  • Erfaring med håndtering af reference- og styregrupper.

Din personlige profil:
Du er god til at lytte og har nemt ved at tale med alle typer af fagligheder. Du arbejder selvstændig, struktureret, løsningsorienteret og er serviceminded. Derudover:

  • Trives du med at arbejde hands-on og med mange bolde i luften samtidigt.
  • Formår du at omsætte beslutninger til konkrete bestillinger og specifikke krav om leverancer.
  • Er du proaktiv og tager ansvar – også for andres udfordringer.
  • Tager du hurtig skridt til at adressere/takle udfordringer og konflikter, når du støder på dem.

ANSØG