Har du erfaring med håndtering af kunder?  Kan du levere en fantastisk service? Og har du en god teknisk indsigt? Så læs gerne videre…

På vegne af vores kunde Riwal Danmark A/S søger vi en Skadechef, som formår at lede skadeafdelingen og samtidig indgå som ressource i afdelingen, på lige fod med sine medarbejdere.

Der er tale om en stilling, hvor du fra distancen har ledelsesansvaret for 2 medarbejdere i Odense. Du vil selv være placeret i Taastrup, som eneste skadebehandler på denne lokation.

Med reference til Finance Manager bliver dit hovedfokus at sikre, at skader, forvoldt på såvel eget udstyr som indlejet udstyr, håndteres i henhold til den fastlagte skadeproces (identificering, estimering, udbedring, fakturering samt kommunikation til kunde og forsikringsselskab).

Det er en attraktiv mulighed for dig til at blive en del af Danmarks største liftspecialist med en stærk kultur, hvor fællesskab og samarbejde er nøgleord.

Dine ansvarsområder indebærer, men er ikke begrænset til:

Du har ledelsesansvaret for medarbejderne i skadeafdelingen samtidig med, at du selv indgår i afdelingens daglige arbejdsopgaver og arbejder hands-on. Du arbejder løbende med optimering af arbejdsprocesser.

Ansvaret omfatter bl.a.:

  • Anmeldelse af krav hos forsikringsselskab vedrørende skader (kasko/ansvar)
  • Intern behandling af skader
  • Anvendelse af underleverandører i forbindelse med skadeudbedring
  • Fakturering af skader
  • Inddrivelse af krav vedrørende skader fra kunder og leverandører
  • Ledelses af medarbejderne tilknyttet skadeafdelingen

Hovedopgaverne vil være:

  • Deltagelse i de daglige opgaver i afdelingen og indgår i arbejdsplanen på samme vilkår som afdelingens øvrige medarbejdere
  • Vurdering af skader – vedligehold eller skade
  • Estimering af skadesomfang
  • Sikring af dokumentation af skaden, omfang etc.
  • Oprettelser af skaderapport
  • Opgørelse af skader
  • Gennemførelse af skadesprocessen i samarbejde med værksted og lager
  • Håndtering af kunder vedrørende skader både danske og udenlandske
  • Kontakt til underleverandører vedrørende udbedring af skader
  • Fakturering
  • Håndtering af forsikringssager
  • Administrative opgaver tilknyttet afdelingen, herunder opfølgning på udestående sager
  • Afholdelse af medarbejdersamtaler

For at få succes i rollen: 

  • har du en god teknisk forståelse, gerne med erfaringen inden for lift-, lastvogn-, auto- eller entreprenørbranchen.
  • har du erfaring med gennemførelse af skadeprocessen, gerne som Skadechef eller Skadebehandler
  • har du god erfaring med kunde- & leverandørkontakt, herunder har du erfaring med håndtering af kunder med øje for service.
  • er du hands-on og trives med at arbejde på lige fod med dine medarbejdere
  • får du brug for at træde i karakter, når der er behov for det og udvise selvstændighed og beslutsomhed
  • har du flair og interesse for IT-systemer
  • arbejder du struktureret med dine opgaver
  • formår du på en empatisk, enkel og forståelig måde, at kommunikere med vores kunder, så de oplever en god og retfærdig skadebehandling
  • er du i stand til at lede på distancen

Da mange af dine opgaver vil foregå på tværs af afdelinger og lokationer er gode samarbejdsevner og en praktisk tilgang til opgaven vigtig.

Koncernsproget er engelsk, hvorfor det er nødvendigt at kunne kommunikere ubesværet på engelsk i skrift og tale.

Riwal Danmark A/S. Du tilbydes at blive en del af en virksomhed i vækst, hvor der er stor fokus på faglig udvikling og engagerede medarbejdere. Den uformelle omgangstone og flade organisationsstruktur, bidrager til det gode arbejdsmiljø. Du bliver tilbudt løn efter kvalifikationer, inklusiv pension & sundhedssikring. Du hører nærmere om vores bonusordning til en eventuel samtale. Derudover er der frokostordning samt flere årlige sociale arrangementer.

Søg stillingen HER
Vi afholder samtaler løbende, så send os dit CV hurtigst muligt samt et par ord omkring din motivation for denne stilling.

Opstart snarest muligt. 

Riwal er Danmarks største liftspecialist. Virksomheden blev grundlagt i foråret 2001 og er en del af Hollandske Riwal Group, der har datterselskaber i 16 lande og en liftflåde på over 19.000 maskiner. Med det danske hovedkontor i Odense og afdelinger i Aarhus, Aalborg og Taastrup samt datterselskabet i Hvidovre beskæftiger Riwal Danmark A/S omkring 180 medarbejdere. For yderligere information henvises til www.riwal.com/danmark/

Vi bruger cookies til at personalisere indhold og annoncer, til at levere funktioner til sociale medier og til at analysere vores trafik. Vi deler også oplysninger om din brug af vores hjemmeside med vores partnere inden for sociale medier, annoncering og analyse, som muligvis kan kombinere dem med andre oplysninger, du har givet dem, eller som de har indsamlet fra din brug af deres tjenester. Klik her for at få adgang til vores cookie-politik.

Manage your cookie-settings

Nødvendige cookies

Necessary cookies are cookies that need to be placed for fundamental functions on the website to work. Fundamental functions are for instance cookies that are needed for you to use menus and navigate the website.

Statistical cookies

To know how you interact with the website we place cookies to collect statistics. These cookies anonymize personal data.

Personalization cookies

In order to provide a better experiance we place cookies for your preferances

Ad measurement cookies

To be able to provide a better service and experience we place cookies to tailor marketing for you. Another purpose for this placement is to market products or services to you, give tailored offers or market and give recommendations on new concepts based on what you have bought from us previously.

Ad measurement user cookies

In order to show relevant ads we place cookies to tailor ads for you

Personalized ads cookies

To show relevant and personal ads we place cookies to provide unique offers that are tailored to your user data