Virksomheden
Virksomheden er et mindre danske datterselskab til en udenlandsk virksomhed. Virksomheden skal etablere sig på et nyt forretningsområde i servicebranchen med kunder indenfor den offentlige sektor. Der vil fra starten være ca. 150 medarbejdere i det nye forretningsområde.
Opgaven
Head of Finance får ansvaret for hele økonomiområdet samt for at supportere CEO indenfor HR og IT, afhængigt af kandidatens kompetencer. Bogføring og lønhåndtering er outsourcet. Rapportering til moderselskabet. Fokus på cost controlling, mens indtægtssiden er rimeligt enkel.
Head of Finance vil rapportere i direkte linje til den danske CEO og i stiplet linje til moderselskabets CFO.
Kandidaten
Erfaring som økonomiansvarlig i et selskab af samme størrelse, dvs. meget hands-on. Gerne erfaring fra et selskab hvor en del af kunderne kommer fra den offentlige sektor. Gerne erfaring md HR og IT.
Start dato: Snarest muligt
Varighed: 6 måneder (fuldtid eller eventuelt deltid)
Lokation: Trekant området
Er du interesseret i opgaven – send en mail til nexus@nexus-interim.dk med en kort beskrivelse af dine kompetencer samt tidligere erfaringer med lignende opgaver.