Til et meget spændende og krævende projekt hos en af vores kunder, søger vi en sales controller til at udarbejde nye trade terms for det danske marked.
Kunden
Dansk FMCG-datterselskab til større international virksomhed. Virksomheden er meget dynamisk og er vokset bl.a. ved en række opkøb.
Opgaven
At udarbejde nye trade terms for den danske virksomhed. Projektet er opdelt i tre faser:
Fase 1. Analyse af nuværende trade term struktur.
Fase 2. Design af ny trade term struktur.
Fase 3. Definere pain points og barrierer for implementeringen.
Fase 4. Udarbejde og deltage i implementering af nye trade terms.
Kandidaten
Der forventes 5 – 10 års erfaring som controller (helst indenfor salg) i en FMCG virksomhed.
Det forventes mindst en teoretisk uddannelse på Bachelor niveau, superbruger i Excel, og gerne erfaring med SAP/BI.
Du skal være analytisk, hands-on, med gode samarbejds- og kommunikationsevner.
Start dato: Snarest muligt
Varighed: 6-8 måneder (fuldtid eller deltid)
Lokation: Københavnsområdet
Er du interesseret i opgaven – send en mail til nexus@nexus-interim.dk med en kort beskrivelse af dine kompetencer samt tidligere erfaringer med lignende opgaver.