Virksomheden
Vores kunde er en hovedstadskommune, der har en vakant stilling som konsulent på ejendomsområdet. Kommunen forventer en kraftig befolkningsvækst de kommende år, hvor der ventes investeret flere mia. kr. i nye byudviklingsprojekter og en omfattende renovering af den eksisterende bygningsmasse, herunder kommunens egne ejendomme. Der er derfor behov for en selvkørende og erfaren konsulent især til planlagt og akut vedligeholdelse på ejendomsområdet.

Opgaven
Interim Manager får bla. ansvar for:

  • Drift og vedligeholdelse på en del af ejendomsporteføljen.
  • At sikre overblik over behovet for bygningsvedligeholdelse.
  • Udarbejdelse af økonomiske overslag for ombygninger og renoveringer.
  • Gennemførelsen af vedligeholdelses- og renoveringsarbejder i et tæt samarbejde med brugere, rådgivere og entreprenører.
  • At være lead på at få opgaverne løst med ansvar for økonomi, tid og kvalitet.

Kandidaten
Til opgaven søges en kandidat med mindst 5 års professionel erfaring med drift, vedligeholdelse og renovering af ejendomme. En selvkørende kandidat som har haft ansvar for processen fra start til slut, dvs. fra prioritering og planlægning, til indhentning af tilbud og at styre opgaven i mål.

Erfaring fra en kommune, region eller anden offentlig myndighed vil være en fordel.

Der efterspørges en struktureret og eksekverende profil med god økonomisk indsigt og solid erfaring med at estimere vedligeholdelsesbehov og -opgaver. En udadvendt og serviceminded profil, der formår at sættes sig ind i forretningens behov, og har erfaring med rådgivning og inddragelse af brugere og centrale interessenter, og som mestrer en effektiv håndtering af eksterne samarbejdspartnere.

Indsigt i kontraktforhold og AB92/AB18 og kendskab til eller erfaring med udarbejdelse af udbudsmateriale og med licitationer vil være en fordel.

Kandidaten har gode danskkundskaber både mundtligt og skriftligt, er fortrolig med Office-pakken og har gode generelle it-kundskaber.

Der er ikke specifikke krav til uddannelse, men den rette kandidat har formentlig en baggrund som ingeniør, arkitekt, konstruktør eller anden relevant uddannelse.

Opstart:  Hurtigst muligt
Varighed: 
4 dage ugentligt i 6 måneder med mulighed for forlængelse.
Geografi: 
København

Er du interesseret i opgaven – send en mail til nexus@nexus-interim.dk med en kort beskrivelse af dine kompetencer samt tidligere erfaringer med lignende opgaver.