En unik mulighed for at være en del af en global virksomhed inden for genanvendelsesindustrien.

Vi søger en erfaren og passioneret interim Filialchef, som vil bidrage til miljøet og går op i cirkulær økonomi? Har du solid erfaring med driftsledelse og brænder for at gøre en forskel? Så er det måske dig der skal stå i spidsen på HQ i Brøndby?

Start dato: Snarest muligt
Varighed: 3 måneder med mulighed for forlængelse
Område: Brøndby

OBS: Vi indkalder til 1. onlinesamtaler tirsdag d. 2. april og onsdag d. 3. april.

Virksomheden
Virksomheden er en succesfuld genanvendelsesvirksomhed, som er førende inden for affaldshåndtering og genbrug. Via innovative processer omdannes komplekst affald til genanvendelige råmaterialer af høj kvalitet, og med et globalt netværk og avancerede metoder bidrager virksomheden aktivt til en bæredygtig fremtid.

Opgaven
Som følge af sygemelding fra den nuværende filialchef og med reference til regionsdirektøren, er det nødvendigt at få en Interim Manager ind i denne periode, indtil der er fundet en erstatning. Man skal derfor gerne være overkvalificeret og kunne komme med anbefalinger til forbedringer fra andre tilsvarende projekter/opgaver/jobs.

  • Sikre den daglige drift på siten til medarbejdernes og kundernes fulde tilfredshed.  Hjælpe til i afdelingen, hvor det er nødvendigt.
  • Effektiv personaleledelse af enheden samt sikre løbende overblik og prioritering i forhold til opgaver, aktiviteter, projekter og leverancer.

Som Filialchef bliver du ansvarlig for den daglige drift af genbrugsstation i Brøndby. Du vil have det fulde P&L ansvar for siten, og dit primære fokus vil være på effektiv personaleledelse, overholdelse af lovgivning og sikkerhedsreglementer, samt sikring af høj kvalitet i sortering og behandling af affald. Filialchefen har 6 mand i direkte reference og 22 mand i organisationen.

Du kommer til at
Stå i spidsen hvor der er en udfordrende og varieret hverdag med mulighed for at gøre en reel forskel for miljøet, i samarbejde med engagerede og kolleger med høj anciennitet.

Desuden:

  • Sikre overholdelse af interne regler og retningslinjer.½
  • Fuldt P&L ansvar for siten.
  • Effektiv ledelse af teamledere og medarbejdere, herunder daglig planlægning og prioritering.
  • Vedligeholdelse af aktiver samt sikre overholdelse af kvalitet.
  • Styring af inbound og outbound logistik samt lagerstyring.
  • Stakeholder management på lokalt og nationalt niveau.

Din profil

  • Har solid erfaring med ledelse inden for driftsorganisationer, gerne med baggrund i cirkulær økonomi og/eller affaldshåndtering.
  • Er en stærk People Manager, der er vant til at arbejde med forskellige nationaliteter og baggrunde.
  • Er systematisk og struktureret med en proaktiv tilgang til opgaveløsning.
  • Er flydende i dansk og engelsk, både i skrift og tale.
  • Har evnen til at se muligheder for forbedringer og tør komme med nye forslag.

ANSØG