“Kvalitet er en hjørnesten i vores kunders succes.”
Ulrik Rosenberg
Kundechef, Nordic Interim
Sådan kvalitetssikrer vi processer og Interim Managers
Nordic Interim har udviklet et “Quality Charter”, der definerer, hvordan vi sikrer kvaliteten i både vores arbejdsprocesser og – ultimativt – af vores Interim Managers.
Nordic Interim Quality Charter sikrer, at vi altid leverer den helt rette interim manager på hvert enkelt projekt, uanset om det er en international eller national opgave.
Læs mere om vores internationale samarbejde i Globalise her
Hovedelementer i Nordic Interim Quality Charter
- Nordic Interim er eksperter indenfor vores område – Executive Interim Management og Interim Project and Transformation Management.
- Vi har et Etisk Kodeks, som vi følger i dagligdagen. Vi arbejder med vores kunder og interim managers på en ærlig og transparent måde.
- Vi arbejder altid strengt fortroligt med kunden og den enkelte interim manager.
- Vi har sat os grundigt ind i – og følger – alle love og regler, der gælder for vores område.
- Vi følger en gennemprøvet, effektiv og sikker proces i vores arbejde. Processen er kvalitetssikret fra kundens briefing til projektets afslutning.
Vigtige elementer er:
- Udarbejdelse af brief og kundens godkendelse heraf.
- Screening, personlige interviews, udvalg og præsentation af kandidater.
- Kvalitetssikring af den valgte Interim Manager.
- Fair kontrakter for alle parter.
- Onboarding af Interim Manager hos kunden.
- Opfølgning på projektet i forhold til den oprindelige briefing gennem hele forløbet.
Du er meget velkommen til at kontakte en konsulent hos Nordic Interim for en detaljeret gennemgang af vores Quality Charter og en drøftelse af, hvordan vi sikrer den helt rette Interim Manager til et givet projekt.